د/ منار شريف خيري طبيب تقييمات الأعضاء سجل الدخول لإرسال رسالة إزالة التواصل هل أنت متأكد من أنك تريد إزالة من اتصالاتك؟ البروفايل المشاركات الأسئلة مقالاتي فيديوهات الصور أسئلة الإجابات أسئلة الإجابات تم إنشاء إجابة طبيب الصفحة 2 من 2 → 1 2 د/ منار شريف خيري عضو 2026-01-19 في 18:04 ردا على: آثار الطفولة والتأثير النفسي طبيب تقييمات الأعضاء سجل الدخول لإرسال رسالة Up0Down:: اولا دي صدمة حصلتلك من الطفوله ومتخزنة كمصدر الم بالنسبة أنتي بنت ولا فإنني باذن الله بنت واسمحي لنفسك للجواز والخطوبة عشان ده مش ذنبك انتي بس لازم تاخدي جلسات علاج نفسي عشان تتحرري من الألم د/ منار شريف خيري عضو 2026-02-02 في 13:00 ردا على: . طبيب تقييمات الأعضاء سجل الدخول لإرسال رسالة Up0Down:: الجلسة مدتها من ٤٠د الي ٦٠د سعرها ب ٤٠٠ج د/ منار شريف خيري عضو 2026-02-02 في 13:03 ردا على: حادثة طبيب تقييمات الأعضاء سجل الدخول لإرسال رسالة Up0Down:: تواصلي معي لا تخافي وحاولي تعيشي حياتك بلاش تعيشي سجينة الماضي د/ منار شريف خيري عضو 2026-02-23 في 18:49 ردا على: هل سيناريوهات ايذاء النفس علامه على المرض النفس طبيب تقييمات الأعضاء سجل الدخول لإرسال رسالة Up0Down:: ممكن يتحط تحت كذا بند ممكن صدمة عاطفية ممكن كبت مشاعر ممكن اعراض اكتئاب تواصلي معايا لطلب المساعدة د/ منار شريف خيري عضو 2026-04-05 في 14:08 ردا على: Adhd طبيب تقييمات الأعضاء سجل الدخول لإرسال رسالة Up0Down:: انتي محتاجه دعم نفسي وبإذن الله كل الامور هتبقي كويسه ال ADHD حاجه بسيطه لو اتعاملنا معاها صح كلميني لو حابة وانا هساعدك د/ منار شريف خيري عضو 2026-04-12 في 14:04 ردا على: Adhd طبيب تقييمات الأعضاء سجل الدخول لإرسال رسالة Up0Down:: فرط الحركة وتشتت الذهن له طرق علاج فعّالة سواء بجلسات نفسية أو أحيانًا أدوية حسب الحالة. محتاجين نفهم أعراضك أكتر ونشوف تأثيرها على يومك عشان نحدد الخطة المناسبة ليكي. لو حابة نقدر نبدأ جلسة ونتكلم بالتفصيل د/ منار شريف خيري عضو 2026-05-21 في 09:09 ردا على: تنمر وعادة طبيب تقييمات الأعضاء سجل الدخول لإرسال رسالة Up0Down:: حضرتك محتاج تعالج من صدمات الطفوله اولا وبعدين نعالج الناتج عنهم هو التلعثم والرهاب الاجتماعي د/ منار شريف خيري عضو 2026-05-21 في 09:11 ردا على: التعلق طبيب تقييمات الأعضاء سجل الدخول لإرسال رسالة Up0Down:: اهلا بحضرتك اولا المشكلة مش عنده هو ممكن بيتعامل عادي هي طريقة ترجمة اهل حضرتك ولفتوا نظرك ليه بشكل خلاكي تتعلقي بيه محتاجين نتعرف اكتر على نفسنا ومشاعرنا لازم مختص نفسي تابعي معاه عشان التعلق الصفحة 2 من 2 → 1 2